Jump to content


Photo

Slimcase Done


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Modderxtrordanare

Modderxtrordanare

    X-S Freak

  • XS-BANNED
  • PipPipPipPipPip
  • 1,795 posts
  • Location:Haha
  • Xbox Version:unk
  • 360 version:unknown

Posted 05 August 2005 - 01:44 AM

I am basically done with this slim case, maybe a clear coat or a little bit of sanding and some more white paint.

As you can see, Its been lowered. (Yes thats a smoke btw biggrin.gif )
user posted image

The sides
user posted image

The back, which I completly screwed up
user posted image

And then thw whole thing. Kinda blurry.
user posted image

Not to bad for a first try with the dremel don't you think?

Edited by Modderxtrordanare, 05 August 2005 - 01:47 AM.


#2 Garrett19

Garrett19

    X-S Genius

  • XS-BANNED
  • PipPipPipPip
  • 895 posts
  • Xbox Version:unk
  • 360 version:unknown

Posted 05 August 2005 - 01:55 AM

Pretty nice. I like the all white. Good work. What are you planning on for a jewel?

#3 Moxli

Moxli

    X-S Member

  • Members
  • Pip
  • 83 posts
  • Location:Isle of Man, Uk
  • Xbox Version:v1.4
  • 360 version:v1 (xenon)

Posted 05 August 2005 - 02:07 AM

Yeh Nice, i like, but what if you wanna play a game off the disk, or coppy a game to hdd?

#4 no0b123

no0b123

    X-S Freak

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,445 posts
  • Interests:Just xbox :p
  • Xbox Version:v1.4
  • 360 version:v1 (xenon)

Posted 05 August 2005 - 02:16 AM

Looks good.

#5 GamerKid8987

GamerKid8987

    X-S X-perience

  • Members
  • PipPip
  • 308 posts
  • Location:davison,mchigan
  • Xbox Version:v1.4

Posted 05 August 2005 - 02:18 AM

QUOTE(Moxli @ Aug 5 2005, 03:18 AM)
Yeh Nice, i like, but what if you wanna play a game off the disk, or coppy a game to hdd?

View Post




ftp from another xbox or take it apart and use the dvd drive temporarily.

Looks very nice A+++ job now let me have it

#6 porsche6714

porsche6714

    X-S Senior Member

  • Members
  • PipPip
  • 216 posts
  • Xbox Version:v1.0

Posted 05 August 2005 - 02:21 AM

Looks pretty good. I also like the all white color. Do you have an external dvd drive for it, or are you just going with no dvd at all. Good Job beerchug.gif

#7 brokenglass

brokenglass

    X-S X-perience

  • XS-BANNED
  • PipPip
  • 371 posts
  • Location:an IL suburb xbox:1.3 development kit paintball:Ironmen timmy
  • Xbox Version:v1.3
  • 360 version:unknown

Posted 05 August 2005 - 02:21 AM

QUOTE
take it apart

notcie that most of us do this sometimes for no aparent reason

#8 Arjun

Arjun

    X-S Messiah

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,867 posts
  • Location:USA
  • Xbox Version:v1.1
  • 360 version:v1 (xenon)

Posted 05 August 2005 - 02:24 AM

QUOTE(brokenglass @ Aug 5 2005, 03:32 AM)
notcie that most of us do this sometimes for no aparent reason

View Post


yea, its more of a habit now.

nice job btw.

#9 spm123

spm123

    X-S Senior Member

  • Members
  • PipPip
  • 216 posts

Posted 05 August 2005 - 02:30 AM

QUOTE(brokenglass @ Aug 4 2005, 09:32 PM)
notcie that most of us do this sometimes for no aparent reason

View Post



as we speak my xbox is open and parts just hanging out lol

btw nice slim never seen someone hold a slim with athere feet while trying to take a picture.


#10 Moxli

Moxli

    X-S Member

  • Members
  • Pip
  • 83 posts
  • Location:Isle of Man, Uk
  • Xbox Version:v1.4
  • 360 version:v1 (xenon)

Posted 05 August 2005 - 02:30 AM

QUOTE(GamerKid8987 @ Aug 5 2005, 02:29 AM)
ftp from another xbox or take it apart and use the dvd drive temporarily.

View Post


Lol i suppose, bit its 2:44 in the morning, ime tired and, sleepy

Edited by Moxli, 05 August 2005 - 02:31 AM.


#11 GamerKid8987

GamerKid8987

    X-S X-perience

  • Members
  • PipPip
  • 308 posts
  • Location:davison,mchigan
  • Xbox Version:v1.4

Posted 05 August 2005 - 02:43 AM

lol guess u will have 2 wait

#12 Moxli

Moxli

    X-S Member

  • Members
  • Pip
  • 83 posts
  • Location:Isle of Man, Uk
  • Xbox Version:v1.4
  • 360 version:v1 (xenon)

Posted 05 August 2005 - 02:45 AM

To Open my xbox do you mean?

#13 dreadknight75

dreadknight75

    X-S Member

  • Members
  • Pip
  • 70 posts
  • Location:Hell, Michigan (really)
  • Xbox Version:v1.6

Posted 05 August 2005 - 03:30 AM

good job on the case keep at it.

im going to start a thread of questions about xboxes...

#14 bosstitan187

bosstitan187

    X-S Genius

  • XS-BANNED
  • PipPipPipPip
  • 927 posts
  • Location:Tampa FL
  • Xbox Version:v1.5
  • 360 version:unknown

Posted 05 August 2005 - 03:33 AM

JESUS what happend in the back its all fucking cut to hell at the top looks pretty good tho also looks like u cut sides to short
otherwise pretty good

#15 GamerKid8987

GamerKid8987

    X-S X-perience

  • Members
  • PipPip
  • 308 posts
  • Location:davison,mchigan
  • Xbox Version:v1.4

Posted 05 August 2005 - 03:36 AM

QUOTE(bosstitan187 @ Aug 5 2005, 04:44 AM)
JESUS what happend in the back its all fucking cut to hell at the top looks pretty good tho also looks like u cut sides to short
otherwise pretty good

View Post




yea what he said!lol




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users