Jump to content


Photo

3 New Songs


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 19 September 2008 - 10:19 AM

Special G

It Happened Again

Party Like a Rock Star

#2 throwingks

throwingks

    X-S Freak

  • Head Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1,957 posts
  • Xbox Version:v1.4
  • 360 version:v4.0 (jasper)

Posted 19 September 2008 - 03:25 PM

That is really good. I am always jealous of people with musical talent. I have none. sad.gif

Moving to music section...

#3 commandersafi

commandersafi

    X-S Freak

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,581 posts
  • Location:Houston, Texas
  • Xbox Version:none
  • 360 version:none

Posted 19 September 2008 - 07:57 PM

Dang man, your good!

#4 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 20 September 2008 - 09:14 PM

Hey thanks a lot guys!

i just got my buddy to record them on my digi cam, to get a feel whether or not people like it. people tell me to record it, but i dunno, i guess im way too critical of myself hahha, and i dont wanna pump my cash into recording some of it. any favorites?
heres all my songs:
www.youtube.com/je61

and then those 3 newer versions are up on:
www.youtube.com/ennismusic

what ones u like/dont like? i can prob only afford to record 2 or 3
THX!

#5 crackfeen

crackfeen

    X-S Senior Member

  • Members
  • PipPip
  • 219 posts
  • Location:Rochester, Michigan
  • Xbox Version:v1.0
  • 360 version:none

Posted 23 September 2008 - 03:29 AM

party like a rock star is amazing, put that as your top priority recording

#6 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 23 September 2008 - 03:58 AM

haha really, thanks. what do you think of the 3rd verse? had no idea where to go withit, i dont like it but some people really like it. hmm

appreciate it a lot thanks!

#7 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 25 September 2008 - 02:51 PM

2 new, rough versions of incomplete songs. let me know what you think, so i can either finish them or scrap em. THANKS!

i Shot a Man / Super Psycho Killer

brand new UNTITLED

#8 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 29 September 2008 - 05:07 AM

Can someone please give me some honest feedback, i dont care if you dont like it. i just wanna get a feel for what people like cause im going to record 1-3 of these as soon as i know what ones people like, im a terrible judge. Thank you veryy much.

heres the vids again:


Party Like a Rock Star III / Phi Phi

It Happened Again

Special G

Man on the Run II

Ted Sed2

i Shot a Man / Super Psycho Killer

brand new UNTITLED

THX
www.youtube.com/ennismusic

#9 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 04 October 2008 - 05:41 AM

QUOTE(je61 @ Sep 28 2008, 10:43 PM) View Post

Can someone please give me some honest feedback, i dont care if you dont like it. i just wanna get a feel for what people like cause im going to record 1-3 of these as soon as i know what ones people like, im a terrible judge. Thank you veryy much.

heres the vids again:
Party Like a Rock Star III / Phi Phi

It Happened Again

Special G

Man on the Run II

Ted Sed2

i Shot a Man / Super Psycho Killer

brand new UNTITLED

THX
www.youtube.com/ennismusic


plz help thx

#10 melongstrike

melongstrike

    X-S X-perience

  • Members
  • PipPip
  • 408 posts
  • Xbox Version:v1.4
  • 360 version:v1 (xenon)

Posted 07 October 2008 - 04:59 PM

Cool guitar skills...

I am learning to play the guitar as well via Rock Band wish me luck. smile.gif

#11 je61

je61

    X-S Enthusiast

  • Members
  • 8 posts

Posted 20 October 2008 - 02:51 PM

haha thx+goodluck




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users